Pomagamy naszym klientom zoptymalizować parametry, które mają wpływ na koszty dystrybucyjne.
Pomagamy naszym klientom zoptymalizować parametry, które mają wpływ na koszty dystrybucyjne.
Skontaktuj się w sprawie
optymalizacji kosztów dystrybucji energii elektrycznej
Redukcja kosztów
Chcesz lepiej zarządzać kosztami energii elektrycznej w swojej firmie? Zdaj się na nas! Pierwszym krokiem jest analiza otrzymywanych faktur. Na rozliczeniach za energię występuje wiele pozycji, dlatego warto przyjrzeć się wnikliwie niektórym z nich. Pomagamy klientom bezkosztowo uzyskać oszczędności, dostosowując parametry dostaw energii elektrycznej do faktycznego zapotrzebowania oraz indywidualnego charakteru prowadzonej działalności w danym obiekcie.
Analiza dokumentów
W ramach analizy części dystrybucyjnej związanej z rozliczeniem kosztów energii elektrycznej weryfikujemy zapisy umów oraz poszczególne składowe faktur za energię elektryczną, takie jak poziom zużycia, wielkość mocy pobranych i zamówionych oraz występowanie kosztów energii biernej. Konsultujemy z klientem potencjalne zmiany w rozkładzie zużycia oraz poboru mocy.
Rekomendacja
Na podstawie wykonanej analizy przedstawiamy rekomendację zawierającą propozycje wdrożenia konkretnych zmian oraz wskazujemy możliwe do osiągnięcia oszczędności w poszczególnych obszarach:
Wdrożenie
Po uzyskaniu akceptacji oraz ustaleniu zakresu wdrożenia zaproponowanych zmian, przygotowujemy stosowną dokumentację i występujemy do Operatorów Systemów Dystrybucyjnych z wnioskami o wprowadzenie zmian.
W przypadku realizacji prac w zakresie redukcji kosztów energii biernej, zajmujemy się również montażem urządzeń oraz serwisem.
Monitorowanie osiągniętych wyników
Na każdym etapie procesu monitorujemy wdrożenie wnioskowanych zmian – od analizy zapisów po zmiany w umowach, weryfikacji zapisów w aneksach, uzyskiwaniu odpowiedzi od Operatorów Systemów Dystrybucyjnych poprzez weryfikację faktur, które odzwierciedlają wprowadzone zmiany, aż po weryfikację prawidłowości zastosowanych stawek rozliczeniowych. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości prowadzimy proces reklamacji w imieniu klienta.
Raportowanie oszczędności
W cyklach miesięcznych klienci otrzymują szczegółowy raport osiągniętych oszczędności w poszczególnych obszarach z uwzględnieniem parametrów przed zmianą i po zmianie oraz w podziale na poszczególne punkty poboru energii elektrycznej objęte optymalizacją.